wtorek, 8 maja 2012

WSZYSTKIE PRACE KONKURSOWE-OWOCE

Witajcie:)

Konkurs jaki ostatnio ogłosiłam właśnie dobiegł końca, jestem pod ogromnym wrażeniem prac jakie otrzymałam. Każda dziewczyna wykonała wspaniały makijaż, chciałabym pokazać Wam ile trudu włożyły w każdy szczegół. W związku z tym że to był pierwszy konkurs jaki organizowałam i z pewnością będzie ich więcej chciałam powiadomić iż dorzucam nagrodę do miejsca I. Kilka dziewczyn poinformowało mnie że pędzle które przeznaczyłam na nagrodę to podróbki, przez mój brak doświadczenia czuję się zobowiązana do tego aby osoba która wygra nagrodę była w pełni zadowolona dlatego nagrodą za zajęcie I miejsca będą wcześniej wymienione pędzle
oraz  mały zestaw kosmetyków w którego w skład wchodzą: podkład LOREAL True Match Golden Beige, smoky eye effect MaxFactor, tusz MaxFactor False Lash Effect, brokatowy eyeliner COLLECTION 2000(turkusowy), eyeliner W7 Neon lights(żółty)
Mam nadzieję że wybaczycie mi to nie porozumienie:) A teraz najważniejsze....Wszystkie prace uczestniczek :)

PITAJA - Ksenka

MŁODE JABŁUSZKO- Miss Make-up

LIMONKA-Wizaz21


ARBUZ-to7makeup

KIWI-to7makeup

 JAGODA- EyeShadowGirl

CYTRYNA- EyeShadowGirl

TRUSKAWKA-Emalia3077

JEŻYNA- Agnieszka Sklorz

CZERWONA PORZECZKA- Patrycja G.
WIŚNIA- Katalina

BORÓWKA- Sylwia

CYTRUSY- Dytka
OWOCE LEŚNE- Dytka
TRUSKAWKA- Dytka
GRANAT- Panna Dominika

 WINOGRON- Armakeup


To wszystkie propozycje dziewczyn...Czyż nie są piękne..??? Będę miała ciężki orzech do zgryzienia, każda jedna praca ma coś w sobie, jest apetyczna, kusząca i na sam widok schrupałabym każdą z nich. Dziewczyny jesteście genialne!!!! Tak trzymać!! Jestem z Was ogromnie dumna i jest mi niezmiernie miło że zechciałyście przygotować dla mnie tak piękne makijaże. Wszystkie razem tworzycie przepyszną sałatkę owocową...:):)

Mam nadzieje że wszystkie linki jakie zamieściłam przekierują Was bez problemu na blog uczestniczek, jeżeli wychwycicie jakieś błędy proszę o informację abym mogła szybciutko to naprawić:)

Całuje i gorąco pozdrawiam:)



9 komentarzy:

  1. Świetne prace podoba mi się pomysł z cytryna, Truskawka... w wykonaniu Emillia 37 rewelacyjna, no i oczywiście winogrono Aramakeup przypadło mi do gustu;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ten konkurs zainspirował do zrobienia calej owocowej serii :) już mam na wszystko pomysł teraz tylko trochę czasu trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ile pięknych prac! Będziesz miała nie lada orzech do zgryzienia. ;)
    Mmm, smakowicie, aż się głodna zrobiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni makijaż - mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się praca Katalina- wszystko pięknie się komponuje :) te kępki, te kolory.. i ten trik z "przedłużeniem" kącika oka...:) extra!

    Emalia i Armakeup po prostu pełen profesjonalizm..:) pokłony !! <3

    Ale jest też coś w makijażu Patrycji G !!! Te nasycone barwy, które ma na oczach są nieziemskie !! Ogólnie zdjęcia wyszły jej również fantastycznie, więc jestem naprawde zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 13 maj nastał więc pozostaje tylko czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń